musikenimitthuvud.blogg.se

En blogg om musiken jag lyssnar på.

SeLest - Hösten

Kategori: Musik

SeLest har tagit på sig ett stort projekt, de snart är i hamn med. De släpper under ett år de fyra årstiderna. 
är nu utgivna och finns på Spotify. Hösten har istort sett gått dygnet runt hos mig sedan jag lade mina vantar på den, och jag rekomenderar den varmt till alla som vill ha lite värme, hopp och förståelse i höstmörkret. Simon Ljungman och Sebastian Ring lyckas återigen sätta känslor i text och melodi. 
 
"Har du glömt vad det är som gör dig glad? Så lätt att tappa bort sig i bruset, pulsen i stan som bara går på och går på och går på tills man går av"
 
Mer än så tänker jag nog inte skriva nu, då recension kommer på Musicstage.se inom en (vad jag hoppas blir) överskådlig framtid. =)
 
Foton från den mysiga releasespelningen i November: 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: