musikenimitthuvud.blogg.se

En blogg om musiken jag lyssnar på.

Moa Lignell

Kategori: Musik


Jag håller mig långt borta från Idol-svängen, tycker inte de lämnat efter sig mycket bra, men på Rockbjörnen (som vi bevakade för Musicstage.se) tidigare i augusti intervjuade vi Moa Lignell, efter att hon vunnit en nallebjörn och hon var så fantastiskt  charmig, ödmjuk och inte alls i (vad jag förväntar mig som) en standardmall för en idoldeltagare, så jag blev lite nyfiken. Under galan sjöng hon både själv och i duett med Plura och wow!!!

Framför allt duetten, Fulla för kärlkens skull (vill jag minnas att det var) imponerade på mig. De gjorde det så himla bra! Igår kom jag på att hon releasade album precis och idag lyssnade jag på det.
 
Inte dumt alls. Hon har verkligen bra röst och låtarna är riktigt behagliga.
Så kika in och ge Moa Lignell en ordentlig chans.
Det förtjänar hon.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: