musikenimitthuvud.blogg.se

En blogg om musiken jag lyssnar på.

SeLest - del 3

Kategori: Musik

Idag blir det en tripp down memorylane med SeLest. Var ett tag sedan jag lyssnade senast och de släpper skiva och giggar i Stockholm snart, så jag är pepp!
 
Börjar med att lyssna på fina Lämna mig inte, påminn mig att jag måste kolla med Simon vad den verkligen handlar om vid tillfälle, har min egen bild och den gör lite ont. 
 
Sedan får det nog bli Gloria och försöka låta bli att lipa på jobbet. =)
 
Dessutom finns låtarna från Sommaren, deras 2 låtar som släpptes i just somras. De måste jag lyssna in mig på mer. Gatorna och Midsommardag. Snart kommer skivan Hösten och då är de nästan i mål med sitt fina, galna projekt att släppa de fyra årstiderna. 
 
Det blir en bra eftermiddag det här!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: