musikenimitthuvud.blogg.se

En blogg om musiken jag lyssnar på.

Elin Ruth Sigvardsson

Kategori: Musik

Har haft en tuff dag på jobbet, inte hunnit något, så jag tröstar mig med  Elins förtrollande röst och musik.
Jag har en blandad lista med det absolut bästa. Och jag är verkligen usel på att sätta ihop sånna listor, jag kan inte välja bort låtar, så det är en lång lista.
 
Bang är ett lysande exempel på låt som bör lyssnas på!
Även Boredom, cruise and crash, Dear I, If I, Rainy heart, Heart attack, Long cold winter, You get what you earn, A person called she, Papercup words, Windows & Doors, Claudia, Porcelain, Antidote, Where to start, Own och Love.
Blev massa låtar som vanligt. =)
 
Hon släpper dessutom nytt inom kort, så håll ögonen/öronen öppna!
 
Här finns hon
och här
 
 
Bilder från Slussen 2009
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: